מלכיאלי: "תושבי ב"ב רוצים ראש עיר שישרת אותם"

אסתי פלד 2 Comment on מלכיאלי: "תושבי ב"ב רוצים ראש עיר שישרת אותם"

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי במהדורה המרכזית: "בבני ברק בהתחלה התייחסו אלינו כקוריוז, אבל אני מקבל אינספור טלפונים שאומרים לא נצביע ש"ס בפתק הלבן, אבל נצביע לבוסו בפתק הצהוב. תושבי בני ברק מרגישים שבשנים האחרונות לא שירתו אותם"

ח"כ מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי (ש"ס), שוחח הערב (שני) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית והתייחס לביקורת על המינויים הרבים והעלאת השכר שהוא מקדם לראשי המועצות הדתיות. "אני יודע שמה שאני לא יעשה, אם זה יטיב לצרכנים של שירותי הדת יתקפו אותנו. לכן אין זמן מתאים לקדם משהו בנושאי דת. זה תמיד יקומם עלינו", הבהיר מלכיאלי. "אני לא ספרתי כמה ראשי מועצות דתיות הם של ש"ס. העלאות השכר יועילו גם לממונים של השר לשעבר כהנא".

"יש עוולות בתנאי אנשי שירותי הדת ואני כשר לא יכול להשלים עם זה", הוסיף השר. "הקב"ה זיכה אותנו להביא כסף גם לזה בתקציב. אני לא מתנצל ונמשיך ביתר שאת. אני הייתי שמח שרבנים 'ישתלטו' על הרבנות ולא עסקני צהר".

מלכיאלי טען: "אתמול ניגשו אלי 3 ח"כים מהאופוזיציה ושאלו למה להעלות את זה עכשיו, 'זה ג'ובים'. נתתי להם ב-2-3 דקות מה תפקידו של ראש מועצה דתית. תפקיד תובעני ביותר. הם אמרו לי בסיום השיחה אתה צודק. לא ידענו. ביקשתי מהם לכתוב את זה באופן פומבי ואז הם התנערו".

על חוק טבריה: "החוק הזה היה קיים שנים. הוא מועיל לא רק לאדם אחד".

על הבחירות המקומיות: "יש מועצת חכמים שמתכנסת ומחליטה במי ש"ס תומכת. בכל מקום ש"ס כבר הכריזה. בבני ברק בהתחלה התייחסו אלינו כקוריוז, אבל אני מקבל אינספור טלפונים שאומרים לא נצביע ש"ס בפתק הלבן, אבל נצביע לבוסו בפתק הצהוב. תושבי בני ברק מרגישים שבשנים האחרונות לא שירתו אותם והם רוצים ראש עיר של כולם".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    גם תושבי אלעד רוצים ראש עיר שישרת אותם…
    וכנ"ל גם מצביעי ש"ס לכנסת…

  2. 1

    באלעד זה משהו אחר, פשוט עשו טעות ששמו את אבוטבול
    הוא לא יכול לסחוף את הציבור, והוא גם צעצוע ליד פרוש
    היו צריכים לשים מישהו כמו בוסו כמועמד, ואולי משהו יותר חזק מזה.